wtorek, 9 maja 2017

Album z papierów Prima Marketing i kolorowanym stemplem

Dzień dobry.

W dzisiejszej inspiracji dzieje się naprawdę dużo. Jest masa bogatych zdobień w złotym embossingu, kolorowany stempel, tekstury z pasty żelowej zmieszanej z różnymi mediami i wiele innych. Na początek zaproszę Was do obejrzenia filmiku, jak cały album prezentuje się strona po stronie a potem na serię zdjęć gdzie wyjaśnię czym karty są ozdobione.

Hello.
Today's inspiration is very much happening. There is a rich mass decorated with gold colored stamping, texture with gel paste mixed with various media and much more. To start, I would like to watch a film, as the whole album is presented, next page where things are decorated.





I jak Wam się podoba? Na bogato, prawda? Ale chciałam by wyszedł taki właśnie bardzo mroczny. Zaczęło się wszystko od tego w jaki sposób pokolorowałam ten stempel. Odbitkę, który mierzy około 15x15 cm wykonałam przy pomocy tuszu do embossingu na gorąco oraz złotego pudru. Całość pokolorowałam kredkami akwarelowymi.

And how do you like it? Rich, right? But I wanted to go out so very dark. It all started with how I colored this stamp. The print, which measures about 15x15 cm, was made using hot embossing ink and golden powder. All colored with watercolor crayons.

Jeśli lubicie kolorować, w sklepiku znajdziecie dużo ciekawych stempli do kolorowania w przystępnych cenach. 

If you like coloring, you will find lots of interesting coloring stamps at affordable prices.




Karty albumu wytuszowałam czarnym tuszem ,jako szeroki rant a na wierz nakleiłam papiery Prima wycięte wykrojnikiem CREALies kwadraty z kropkami.
Gdy praca podeschła przystąpiłam do ozdabiania kart pastą żelową Renesans wymieszaną z różowym Rainbow Colour i Splashem brokatowym.

I blacked out the album cards as a wide rant, and I glued Prima papers cut out of the dotted squares of CREALies die cuts.
When the work was dry, I began to decorate the card with gel paste Renesans mixed with pink Rainbow Color and glitter splash.




Następnego dnia gdy karty dobrze wyschły przy pomocy stempla i embossingu na gorąco ozdobiłam karty i rolki albumu, które były białe. Teksturę podkreśliłam także złotą farbą i woskiem. Niestety w sklepie został tylko w kolorze burgundowym, ale gorąco polecam polowanie na te woski gdyż dają cudowne efekty!

The next day when the cards were dry with a stamp and hot embossing, I decorated the cards and rolls of the album, which were white. The texture was also highlighted with gold paint and wax. Unfortunately, the store was only in burgundy, but I highly recommend hunting for these waxes as they give you wonderful results!



Na okładce wykorzystałam kompozycję z kwiatów zbudowaną na essowych tekturkach. Jedną z nich pokryłam złotą farbą. Napisy zaś medium Rangera. Wiem, cena może nie zachwyca ale ja swoje buteleczki mam od ponad roku i nie wykorzystałam nawet połowy. Jakość produktu natomiast nie uległa pogorszeniu. 
Zdradzę Wam w sekrecie, że w mojej następnej inspiracji właśnie to medium odegra ciekawa rolę w kursiku na kartkę. Serdecznie zapraszam!

On the cover I used a composition of flowers built on cardboard essence. One of them covered with gold paint. Words- Ranger medium. I know the price may not be impressive, but I have my bottles for more than a year and I did not even use half. The quality of the product did not deteriorate.
I will tell you in secret that in my next inspiration this medium will play an interesting role in the course of the card. I invite you!

Ponadto w sklepie pojawiła się cała masa nowych metalowych dodatków. Tylko spójrzcie jakie śliczności!

Also in the shop appeared a whole bunch of new metal accessories. Just look at what lovelythey are!



Dziękuję za chwile spędzone ze mną i do następnej inspiracji.
Pozdrawiam
Magdalena

Thank you for the time spent with me and to the next inspiration.
Regards
Magdalena



W pracy wykorzystałam:

Bloom - Anneli - stempel gumowy Renesans Żel 3d Soft Body mat 125 ml Serwetka podłużna 2 - dekor metalowy 6,1 x 2,4 cm Ranger Enamel Accents Ayeeda Paint - Gold Pearl - złoto perłowe Napisy - Gold sentences - tekturka do scrapbookingu Baza albumowa 15 x 15 cm 10 kart Stempel - no. 58 Tusz SPLASH! - Glitter Pink 



16 komentarzy:

  1. Wow! Wow! Wow!
    Przepiękny!!!
    Cudowne embossowane elementy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby mroczny, ale pokolorowany akwarelowymi kredkami stempel tak ładnie się wkomponował. Jestem oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity efekt stempla na okładce, ten embossing wyszedł rewelacyjnie, cudny album :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już kiedyś pisałam uwielbiam kolorować embossowane stemple. Raz że świetnie się koloruje technicznie dwa, że można osiągnąć dodatkowe efekty. A ten odcień złota jest fenomenalny!

      Usuń
  4. co za mediowe szaleństwo! :) super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię czasem zaszaleć ;) Dziękuję serdecznie za wizytę. :)

      Usuń
  5. Kochan ten stempel, widziałam już tyle fantastycznych sposobów na jego wykorzystanie a nadal go nie mam :( Piękny album, super wszystko dopasowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go zobaczyłam też od razu się w nim zakochałam dlatego już jest mój i go nie oddam. Poluj na swój- chyba jeszcze jest w sklepiku. :) A za komplement na temat albumu bardzo dziękuję.

      Usuń
  6. Wspaniały album. Jest zrobiony na bogato to całe złoto dodaje elegancji. Podziwiam takie malowane stemple-bajka nie dla mnie bo ja mam dwie lewe ręce do takich malunkow. A te kwiatki na okładce dodają wdzięku. Mistrzostwo. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A jak na bogato,to zawsze mi się złoto kojarzy z tym. Myślę, że trening czyni mistrza i nie należy się poddawać. A akwarelki czy kredki, na początek kilka sztuk- to niewielki wydatek by trenować. Trzymam kciuki. :)

      Usuń
  7. o ja ale pracochłonna praca

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudny album, a kolor rewelacyjny i ten mroczny klimacik super

    OdpowiedzUsuń