niedziela, 9 kwietnia 2017

Album dla żołnierza

Dzień dobry wszystkim. :)


Dzisiejszy post będzie patriotyczny. Pracy takiej jeszcze nie wykonywałam i zbierałam się do niej długie dni. Nie łatwo jest bowiem wymyślić koncepcję, w której kolory są tak bardzo kontrastowe i bardzo odległe od siebie. Niebieski mundur i flaga lotnicza Polskich Wojsk Powietrznych. Z pomocą przyszły mi zaprojektowane przez Lidkę, dawno temu, na moją prośbę  tekturki z wojskowymi samolotami bojowymi. I tak "wylądowały" zgrabnie na mojej kompozycji.


 Podobno udało mi się niemożliwe i wyszło całkiem zgrabnie. Zatem dziś okładka wojskowego albumu ,prawie w rozmiarach 30 x 30 cm.

Good morning everyone. :)
Today's post will be patriotic. I did not do such work and gathered long days in it. It is not easy to come up with a concept in which the colors are so very contrasting and very distant from each other. Blue uniform and air flag of the Polish Air Force. With help came I designed by Lidka, a long time ago, at my request cardboard with military combat aircraft. And so they "landed" neatly on my composition.
  I was told I was impossible and came out pretty neatly. So today cover the military album, almost in the size of 30 x 30 cm.









W pracy wykorzystałam:

Gwiazdki - tekturka do scrapbookinguW powietrzu - tekturka do scrapbookingu Tło - szachownica - tekturka do scrapbookingu 

Papier COSY EVENINGAyeeda Medium żelowe HEAVY 120 mlMaska - "Aria Story" - Aria songAyeeda Medium - Gesso Białe Farba akrylowa Vivid - Scarlet   Archival Ink Pad - Cornflower Blue




Uściski || Warm hugs



15 komentarzy:

  1. Robi wrażenie. Środek zapewne jest tak samo rewelacyjny.
    Temat trudny, ale dający pole do popisu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Środek będzie dopiero zagospodarowywany :) Temat baaardzo trudny ale następny pójdzie już z górki.

      Usuń
  2. Jestem pod wrażeniem efektu pracy 👏👏👏 Użycie tej maski i pocięta szachownica-mistrzostwo. Brawo 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska super- ma sentencje jak najbardziej pasujące do albumu. Szachownica jest namalowana na jednym kawałku papieru 20x20. I na niej opiera się reszta kompozycji.
      Dziękuję za słowa uznania :)

      Usuń
  3. Idealny album dla wojskowego mój mąż byłby zadowolony he. Okładka bardzo fajnie skomponowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak coś to proszę o kontakt, coś wymyślimy dla wojskowego męża. :) Dziękuję serdecznie za komplement i odwiedziny.

      Usuń
  4. Genialny! Rzeczywiście temat trudny, bo nietypowy, ale za to rezultat świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Ponoć jestem specjalistką od projektów nietypowych. ;)

      Usuń
  5. Czyżby obdarowany był pilotem? Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, praca miała mieć "podłoże" dla pilota ;) Cieszę się, że trafiłam w gust. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. o rany! zatkało mnie! nie dziwię się, że długo się zbierałaś, ale podium Ci się należy jak nic! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zbierałam się zbierałam. Ale jak już się zebrałam... ;) Dziękuję Ci za ten niezwykle miły komentarz. :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Album prezentuje się rewelacyjnie. Mimo trudności kompozycyjnych efekt końcowy jest powalający. Zdecydowanie trudne projekty to właściwy kierunek dla tej artystki. Polecam współprace z twórczynią, niemniej wskazane jest pozostawienie jej wolnej reki i jak najmniejsza ingerencja. Zwyczajnie dajemy trudne zadanie lub bardzo trudne i czekamy na efekt końcowy. Tego typu prace są warte każdej złotówki. Jeśli coś ma być wyjątkowe to warto za to zapłacić. Komercje mamy w marketach.

    OdpowiedzUsuń