niedziela, 5 lutego 2017

Notes / notebook

Cześć,

na dziś przygotowałem notes oprawiony w papiery Lemoncraft z kolekcji "Heart painted".  Na okładce stworzyłem kompozycję z wyciętych kwiatów róży i tekturowych gałązek bluszczu. W tle dodałem białą serwetkę odbitą tuszem do embossingu, który pokryłem białym pudrem. 


Hi,

for today I've made a notebook. His cover I've made with Lemoncraft papers collection - "Heart painted". I've made composition with roses, which I cutted from this same papers, and with chipboard with ivy brunches. In the backround I added hot embossing motive with white lace.



Dodałem też motylki, które pokryłem glossy accent.

I added butterflies too. I cover them with glossy accent.




Użyłem: / I used:



Pozdrawiam,

Regards,


14 komentarzy:

  1. Bardzo wiosenny, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie zakombinowane...niby dużo dodatków,ale nie są bardzo przestrzenne,wiec notes pozostaje nadal bardzo poręczny i użyteczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zazwyczaj staram się pamiętać, że to jedna ma być użytecznie, choć czasem jak fantazja poniesie... ;)

      Usuń
  3. Wszystko tak ładnie się skomponowalo :) Podoba mi się pomysl z wycinankami i odbitą serwetką-daje miły kontrast :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio lubię wycinać niektóre elementy z papierów, a serwetka jakoś mi tak zawsze pasuje do róż :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny. Super kompozycja :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko! Już sama nie wiem co w tej kompozycji bardziej przyciąga wzrok- prześliczne motyle czy ta kontrastująca serwetka, a do tego jedne z moich ulubionych papierów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyszła ta serwetka a gałązki bluszczu dodają pracy tajemniczości.

    OdpowiedzUsuń
  7. cóż...zdolniacha z Ciebie jak nic :)

    OdpowiedzUsuń