sobota, 5 listopada 2016

Notes / A notebook

W tym miesiącu chcę Wam pokazać jak oprawiłem notes. Za bazę posłużył mi wkład notesowy z zębatkami "Pan Black". Użyłem papierów z najnowszej kolekcji 13arts. Główną ozdobę notesu stanowi tarcza zegara ze skrzydłami motyla.

This month I want show you a notebook. I used a notepad pages with sprocket wheels "Mr Black". I used papers from 13arts newest papers collection. The main decoration is a clock face with butterfly wings.


Do przeniesienia motywu z maski użyłem mieszanki czarnego gesso i magic powder. Dodaję tego proszku nawet do pasty strukturalnej - wzór jest ładniej przeniesiony i nie robią mi się "kleksy".
Na to dodałem patyczki sizal i szklane mikrokulki w różnym rozmiarze. Na koniec dodałem nieco koloru dzięki rainbow color.

To made a pattern from stencil I used mix black gesso and magic powder. I use magic powder even with modeling paste - the pattern is nicer and I don't have stains too much. When is dry I added a wooden sticks, sisal and glass microspheres in different sizes. To the end I added a little bit color wit rainbow color.




Użyłem: / I used:










9 komentarzy:

  1. Kontrastowy kolor przyciąga oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny !!! :)
    kolorki jak nasza tegoroczna jesień z małym przebłyskiem słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa kolorystyka. Podziwiam umiejętność posługiwania sie mediami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa kolorystyka. Podziwiam umiejętność posługiwania sie mediami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ta nowa kolekcja...ciekawy pomysł na uskrzydlenie zegara :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała praca ! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna okładka. Kolory pięknie kontrastują z tłem i muszę wypróbować ten Magic Powder, bo jeszcze nie miałam z nim do czynienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł na ozdobienie okładki.Fajnie wyglądają te przeszycia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne kolory, całość idealnie ze sobą połączona i kolorystycznie i mediowo. Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń