niedziela, 21 sierpnia 2016

Urodzinowa kartka - nieco inaczej

Postanowiłam pokazać Wam, jaki pomysł mam na nowy wzor tekturki o nazwie niezapominajki.



Moje "niezapominajki" w tym wydaniu właściwie nie są niezapominajkami, a poza tym są w jesiennym klimacie.
Tekturkę potraktowałam dwoma kolorami tuszu i medium pękającym. 


Do ozdobienia kartki użyłam dwóch tekturek. Jedną zamieściłam w całości, a drugą pocięłam na fragmenty.



Jako bazy użyłam papieru marki Paper Passion z kolekcji "Walentynka" - arkusz nr 4
Proszę zwrócić uwagę na kolorystykę i wzór tego papieru - przypomina kartkę z bardzo starego zeszytu z lekkimi przecierkami. Druga strona jest w kolorze łososiowym w białe damaski.
Zachęcam do zaopatrzenia się w ten niedoceniany niestety papier. Nadaje się doskonale do prac o charakterze vintage. Jest dwustronny, ma wysoką gramaturę i ładne wykończenie. 



Materiały i narzędzia użyte do wykonania pracy dostępne w sklepie:


Dziękuję za zainteresowanie blogiem i zapraszam na kolejne inspiracje.





10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Super inspiracja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement dla mojej pracy i zachęcam do eksperymentów z naszymi tekturkami.

      Usuń
  2. Piękna kartka! Podoba mi się jej kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zainteresowanie blogiem i mam nadzieję, że częściej będziesz wpadać tutaj po inspiracje.

      Usuń
  3. Jak zwykle niestandardowo wykorzystałaś tekturkę. Cudnie sie komponuje. Kartka ma niebanalna kompozycje i układ.

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwycające karteczki i pomysłowe wykorzystanie tekturki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna,faktycznie papier przegrywa z kwiatowymi wzorami, a jest fajny, szkoda, cudna kartka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze, a pzrede wszystkim za to, że nas tu regularnie odwiedzacie!

    OdpowiedzUsuń