poniedziałek, 27 czerwca 2016

Essowy kwiatek z foamiranu

Cześć wszystkim!

Dziś przychodzę do Was z mini kursikiem, jak wykonać kwiatek z foamiranu. Jest to kwiatek nie byle jaki bo essowy. A dlaczego essowy? Bo wykorzystałam do jego wykonania dostępne w sklepiku tekturki margaretki. Świetnie pasują do wycinania kształtu przy pomocy nożyka bądź igły. Ja w filmiku mam wersję bez ażurku, specjalnie do foamiranu. Przy zamówieniu pytajcie o dostępność tego szablonu. 
Pianka jest na tyle miękka, cienka i elastyczna, że z łatwością sobie poradzicie z jej wycięciem. Wykonałam dla Was kwiatek z białej pianki, który później możecie dowolnie pofarbować. Foamiran można zabarwić wcześniej lub później tuszując go, czy używając farb oraz pyłków i pudrów.

Zapraszam na filmik, w którym wyjaśniam pokrótce o co w tym chodzi.





Prawda, że proste?

Koniecznie pochwalcie się z nami efektami prac nad essowymi kwiatuszkami.

Skorzystałam z tego szablonu kwiatowego

Margaretki




Dodam, że pojawiły się nowe tekturki z napisami


Napis - W dniu ślubu Cyfry arabskie Napis - Dziękuję


oraz niezapominajkowa gałązka, która powstała ze współpracy Szefowej Lidii i mojej. :):) Koniecznie pokażcie swoje prace z nią na FB lub Instagramie- nie mogę się doczekać tych pięknych inspiracji. :)

Niezapominajki



To wszystko na dziś. Dziękuję za wizytę i do zobaczenia ! :)





11 komentarzy:

  1. Fajny kursik i bardzo ciekawe kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne! i proste! i śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany! to ja się musiałam napocić, aby wymyślić formę, a tekturka essowa leżała spokojnie... to się nazywa dziura w mózgu ;) jak dobrze, że jesteście!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essowe DT poleca się. :) Pokaż koniecznie jak Ci wyszły. :)

      Usuń
    2. Essowe DT poleca się. :) Pokaż koniecznie jak Ci wyszły. :)

      Usuń