sobota, 23 kwietnia 2016

Wiosna w trybie makro na LO


Dziś pokażę Wam LO ze zdjęciami wiosny w makro :)
Lubię robić takie zdjęcia - odnajdywać najmniejsze szczegóły kwiatków, listków, bawić się ostrością i klimatem zdjęcia. 

Do dzisiejszego LO wybrałam trzy zdjęcia, które zrobiłam kilka tygodni temu. 

Jako bazy użyłam papieru 13arts z kolekcji OutOfTheBlue. 
Poza papierem zastosowałam "troszkę" mediów. Są tutaj: pasta strukturalna, mgiełki w wiosennych kolorach, kuleczki Rainbow Color, sporo chlapania splash!-ami i trochę kwiatów :)






Produkty, których użyłam przy wykonaniu tego LO spisałam dla Was poniżej razem z linkami do sklepiku, żeby łatwiej było je znaleźć :) Po kliknięciu w miniaturkę przeniesiecie się bezpośrednio do produktu:

                           
Pozdrawiam :)


7 komentarzy:

  1. Ale kwieciście i wiosennie. I ile się dzieje, napatrzeć się nie mogę :)
    Uwielbiam ten czas, kiedy drzewa nagle robią się białe i różowe. Jedno takie stoi tuż przed moim balkonem, widok nieziemski. Wczoraj moja 3-letnia córka wołała "hurraaa, śnieg spadł" ;) Bo drzewo całkowicie białe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna,wiosenna,delikatna praca wszystko pięknie połączone...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudna. Te delikatne wiosenne kolorki nastrajają bardzo optymistycznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wiosenna praca. A tych mediów nie jest tak troszkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wiosenna praca. A tych mediów nie jest tak troszkę

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie, taką wiosnę to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna, niesamowicie oddaje tę wiosenną delikatność

    OdpowiedzUsuń