piątek, 4 marca 2016

Prezent dla szefowej - podsumowanie

Witajcie :)

Czas na podsumowanie prezentu od Was dla mnie.

Gdy padła propozycja takiej zabawy nie powiem, że mi się nie podobała, ale gdzieś w głębi trochę obawiałam się, że to nie wypali, że nie będzie się chciało nikomu napisać...

Wszelkie obawy zniknęły już po przeczytaniu pierwszej recenzji. Ścisk w sercu, łzy cisnące się do oczu, że tak, że to co sobie wymarzyłam, wyobraziłam ma sens i jest pozytywnie odbierane.

Bardzo, bardzo mocno dziękuję dziewczynom z DT, bo nie byłoby takiego miejsca gdyby nie one. Sama niewiele mogłabym zdziałać bez ich pomocy, wsparcia i zaangażowania.

Największe podziękowania są jednak dla Was - Klientów.
To miejsce jest dla Was i dzięki Wam!
Bez Was, bez rozmów, zaangażowania w zabawy, komentarzy postów, pytań czy podsyłanych linków nie udałoby się stworzyć takiego miejsca i za to Wam serdecznie dziękuję :)

Miałam wybrać jeden najlepszy komentarz i go nagrodzić...

Po przeczytaniu już drugiego wiedziałam, że nie będę potrafiła wybrać najlepszego, bo czy kontakty, emocje, wspólne rozmowy można stopniować i wybrać najlepsze?
Według mnie nie i dlatego postanowiłam podziękować Wam wszystkim za te słowa i chwile wzruszenia.

Dlatego też nagrodę otrzymują (w kolejności zgłoszenia postów):


Gratuluję Wam i dziękuję.

W sprawie nagrody proszę o kontakt :)

sklep@essy-floresy.pl

15 komentarzy:

  1. ooo jak miło :) gratuluję dziewczynom i gratuluje raz jeszcze stworzenia sklepu na miarę marzeń !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo a miejsce tworzymy razem, to są nasze wspólne marzenia :)

      Usuń
  2. Wzruszyłam się.... Bardzo dziękuję... Raz jeszcze życzę wszystkiego dobrego i dalszego rozwoju sklepu 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, staram się rozwijać i wychodzić Waszym oczekiwaniom na przeciw :)

      Usuń
  3. Teraz ja się wzruszyłam... Myślę, że to nie koniec marzeń, prawda? Ja miałabym marzenie spotkać Was w realu:-) może kiedyś się spełni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są dobre wzruszenia i byle jak najwięcej takich. I to prawda, to nie koniec marzeń, ale o tym jeszcze przez chwilę cicho sza ;) Mam nadzieję, że uda nam się spotkać wcześniej czy później w realu :)

      Usuń
  4. Gratuluję stworzenia tego miejsca i wielkiego serca do obdarowywania innych. Wzruszyłam się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Dorotko :) Dobroć wraca po wielokroć i razem dajemy sobie bardzo dużo, i nie mam na myśli strony materialnej

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję :)
    Najpiękniejsze w świecie rękodzielników nie są ich dzieła, ale oni sami. Nigdzie nie znajdzie się tyle życzliwości i wyrozumiałości. Trzymam kciuki za Wasz sukces, jakkolwiek go rozumiecie, za spełnienie marzeń i wielu wielu serdecznych ludzi wokół...a... i niskich podatków, składek, transportu i...innych takich tam, z którymi borykacie się prowadząc biznes :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne słowa :) Ja sama również dostaję bardzo dużo życzliwości i wyrozumiałości od Was, klientów. Dziękuję bardzo za życzenia, oby się spełniły :)

      Usuń
  6. Tak sobie dzisiaj wędruję od bloga do bloga i konstatuje, że jak mnie przez jakiś czas nie ma, to omijają mnie fajne rzeczy. ;-)
    Spóźniona dołączam się do życzeń, niech wszystko działa jak należy, a Właścicielka niech tryska radością każdego dnia.
    PS. Bardzo ładną wiosenna zmianę zauważam na blogu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia :) Proszę zaglądać częściej,bo tutaj cały czas coś się dzieje ;)

      Usuń
  7. Aj, aj, ależ zostałam zaskoczona Lidziu, ależ masz dobre serducho - pamiętaj DOBRO wraca.
    Dziękuję za nagrodzenie.
    Ależ jestem szczęściara, że znam to miejsce i Ciebie w realu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) fajnie jest jak ktoś się cieszy :) i do zobaczenia przy wyborze tekturek :)

      Usuń
  8. ależ niespodzianka, dziękuję pięknie, tak się tylko zastanawiam, szefowa ma urodziny, a prezenty rozdaje... Chciałam jeszcze tylko dodać, że serio lubię tu zaglądać, świetne miejsce, a sklep full wypas! pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń