piątek, 19 lutego 2016

Ptasie podróże

Witajcie :)

Pewnie jak i ja czekacie na wiosnę i prasie trele.
Przygotowałam mediową budkę dla powracających ptaszków.
Niech jak najszybciej wracają niosąc z sobą promienie wiosennego słońca :)




Cała budka jest zmediowana. Jak widać beermat świetnie przyjmuje media. Daszek świetnie poddał się delikatnemu wygięciu, dzięki czemu nabrał nowego kształtu.



Macie ochotę na samodzielne wykonanie budki? Jeśli tak to zapraszamy na zakupy. Od dziś do piątku dorzucamy jedną budkę do każdego zamówienia indywidualnego bądź łączonego.


Materiały:
          

Cieplutko pozdrawiam :)


17 komentarzy:

  1. Jak widać, różnie można budkę przedstawiać...Jest świetna w obróbce, sama już dwie zrobiłam,polecam wszystkim zakup ;)
    A ta mediowa jest urocza, aż zajrzałam za okno w poszukiwaniu wiosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że tak! Każdy przecież jest inny, to i te śliczne domeczki wychodzą rewelacyjnie. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. WOW!
    Powiało wiosna. I to taka słoneczną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te budki są cudowne:) A Twoje mediowane - patrzę z zachwytem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu twórcy budki jak i swoim. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Uroczo...delikatnie ...tam kropeczka ...tam plameczka ...tam cudeńko ...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ urocze mogą być mediowe chlapanka, wiosennie się zrobiło, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Powalająca budka dla ptaszków. Podziwiam Twoje mediowe zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo mi miło. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. Ale energetyczna w kolorach wiosenna budka :) Świetnie ci wyszła, cudo ;)
    Też mi się marzy dobrać do takiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały wiosenny mediowy domek :) Ślicznie wymyślone.

    OdpowiedzUsuń