niedziela, 7 lutego 2016

powiew wiosny


Witajcie!
Po ostatnim spacerze powiało ciepłem, wyszło słońce i zatęskniłam za wiosną... tak bardzo, że na dzisiaj przygotowałam bardzo wiosenną pracę. 

Fantastyczne na wiosenne klimaty są papiery z Galerii Papieru. Bardzo odpowiadają mi arkusze, z których można powycinać przepiękne kwiaty. Całość ułożyłam warstwowo a żeby kartka wydawała się jeszcze bardziej przestrzenna powyginałam brzegi poszczególnych elementów.







Użyte materiały:

         

     

Do tego perełki na druciku oraz wykrojnik serwetkę Primy, która pewnie niebawem wróci na sklepowe półki :)


Pozdrawiam!






14 komentarzy:

  1. Jak pięknie kwiatowo się u Was zrobiło! U mnie też słonko cały dzień dostarczało witaminy D:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatowo i słonecznie :) Dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  2. Ślicznie połączone papiery, fajny pomysł z wycinaniem motywów kwiatowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Lubię wycinać motywy, szczególnie, że tutaj kwiaty są piękne i warto je w ten sposób wykorzystać ;)

      Usuń
  3. super ta kwiatowa karteczka wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. No po protu fenomenalna jest ta kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń