niedziela, 3 stycznia 2016

Królewski romans - w pudełku!

Witam!

Pierwszą inspirację w nowym roku rozpocznę od pochwały gotowych baz na pudełka i boxy marki
Rzeczy z Papieru.

Zestaw zawiera pudełko i bazę do kartki. Poniżej, na zdjęciach, już ozdobione przeze mnie  papierami z nowej kolekcji Galerii Papieru o wdzięcznej nazwie Królewski Romans.

Pudełko:

Kartka:


Bazy do kartek, pudełek i boxów tej firmy to nowy produkt na rynku i stwierdzić trzeba, że przebojem ten rynek opanował.
Ja tych baz chętnie używam i szczerze polecam. Są dokładnie wymierzone i ich elementy do siebie idealnie pasują, a karton jest dobrej jakości.


Karton ma gramaturę 300 g - czyli jest stosunkowo gruby i ładnie trzyma formę. Bigowania są na tyle głębokie, że pudełko można złożyć rękoma, bez użycia narzędzi.


Polecam tą konkretną bazę również dlatego, że pudełko ma wymiar tak dostosowany, że mieści bogato zdobioną kartkę bez trudu.

Jak Wam się podobają papiery z nowej kolekcji Galerii Papieru? Ja jestem nimi zauroczona, bo chociaż nie przepadam za tym odcieniem różu, to muszę pochwalić zestawienie go z ładnym odcieniem granatu. To zestawienie nadaje kolekcji ciekawy charakter. Kwiatowe wzory kojarzą mi się z sukienkami,  szytymi przez mamę w dzieciństwie, z kwiecistego kretonu który nazywaliśmy "łączką". Szkoda tylko, że gramatura papieru nie jest wyższa.




Przez wiele lat mojego scrapowania samodzielnie robiłam bazy na boxy i pudełka, ponieważ nie mogłam znaleźć odpowiednich gotowców.
 Produkt, który dzisiaj omówiłam zaspokoił moje oczekiwania i nie powalił ceną na kolana. Będę zatem bazy tego producenta nabywać, używać i polecać innym z czystym sumieniem.

Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne inspiracje.





22 komentarze:

  1. Piękna praca, też jestem zachwycona pudełkami z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement dla mojej pracy i miło mi, że nie jestem odosobniona co do opinii o pudełkach.

      Usuń
  2. przepiękna praca, slicne zarówno kartka, jak i pudełko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - proszę się inspirować do woli.

      Usuń
  3. Piękne połączenie kolorystyczne. Śliczna kompozycja.
    I jak zwykle profesjonalnie opisane produkty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo energetyczne prace! To połączenie kolorów to strzał w 10:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprawdzie ten róż ostry jak brzytwa, ale w połączeniu z tym pięknym granatem ma rację bytu i całość się nie gryzie.

      Usuń
  5. Fantastyczna praca jak również opis produktu. Ja też podzielam Twoje zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajne uczucie wiedzieć, że posty są czytane z zainteresowaniem - dziękuję!

      Usuń
  6. Jak zawsze pięknie i energetycznie. Ten róż aż bije po oczach :)
    A pudełka trzeba będzie przy najbliższych zakupach przetestować ;)
    A tak z innej beczki, moja mama też szyła sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupio się powtarzać, ale bez ściemy te pudełka polecam.

      Usuń
  7. Przepiękne, energetyczne kolory i świetna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja praca znalazła w Twoich oczach uznanie.

      Usuń
  8. Ale energetyczna praca, idealnie rozgrzewająca na ten mróz za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszedł ten romansik :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Piękny papier to połowa sukcesu.

      Usuń
  10. przepiękny komplet cudna kompozycja i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement dla mojej pracy! Nie spodziewałam się robiąc ten komplet, że zdobędzie tyl epozytywnych komentarzy i tym bardziej mi miło.

      Usuń
  11. energia bije z pracy ,bardzo ciekawe zestawienie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna praca, ten dobór kolorków i kompozycjas :D Super :D

    OdpowiedzUsuń