wtorek, 5 stycznia 2016

Koci kalendarz


Hejka :)


Witajcie zimowo... Czy u Was też tak mrozi? Odzwyczaiłam się już od tego, że zima taka zimna być może ;) Grudzień rozpieszczał, styczeń dokucza.. No ale nic to, nic nie trwa wiecznie, kiedyś się przecież cieplej zrobi.

A póki co, spod kocyka napiszę do Was na temat mojego kalendarza kreatywnego. W tym roku wszystkie twórcze terminy będę zapisywała w tym właśnie kalendarzu.



Kalendarz ten to po prostu ozdobiony zwyczajny / niezwyczajny kalendarz kupny. Niezwyczajny, bo ważne dla mnie było, żeby miał on konkretny układ - a mianowicie na dwóch stronach widoczny cały tydzień. Taki mam i ozdobiłam go - mediowo i po kociemu ;) 


 Oryginalną okładkę przygasiłam trochę przy pomocy płynnego gesso, ponieważ nie odpowiadał mi jej oryginalny ciemno brązowy kolor. Na tą bazę przykleiłam przygotowaną ozdobioną stronę, którą przygotowałam przy pomocy papierów scrapowych i mediów.




Główny element to karta journalowa wycięta z arkusza papieru LOFT - Shabby. Napis na tej karcie podkreśliłam przy pomocy białego pisaka.



Całość pochlapałam farbkami splash białą i czarną. Chlapałam szerokim płaskim pędzelkiem, żeby uzyskać jak najdrobniejsze kropeczki.

Na koniec już tylko oznaczenie roku kalendarzowego i praca gotowa!! :)

Lubię ten kalendarz i wiem, że będzie mi się przyjemnie w nim notowało przez ten rok.



Pozdrawiam Was serdecznie.


Poniżej pełna lista materiałów, których użyłam do wykonania tej okładki:

                     


Pozdrawiam serdecznie i ciepło mimo pogody za oknem ;)


13 komentarzy:

  1. Super pomysł z ozdobieniem kupnego kalendarza, jest wtedy niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo planowałam przygotować planner kreatywny od podstaw, ale ostatecznie zdecydowałam się na to rozwiązanie i jestem jak najbardziej zadowolona :)

      Usuń
  2. Pieknie ozdobiony.
    Życzę wiele kreatywnych zapisów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Liczę na mocno kreatywny rok! :)

      Usuń
  3. Mediowanie piękne, super kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  4. I z takim kalendarzem moszna "szaleć" cały okrągły rok. Super!!!!

    OdpowiedzUsuń