sobota, 5 grudnia 2015

Ten moment, ta chwila - mediowa ramka

Witajcie :)
Na dziś przygotowałam ramkę na panelu malarskim. 
Do ozdobienia zdjęcia z wakacyjnych wycieczek świetnie podpasowały mi nasze sklepikowe nowości papierowe, czyli papiery Piątek Trzynastego.


Ale przygotowanie tej ramki, to nie tylko papiery :)
Pracę rozpoczęłam od dwukrotnego pomalowania panelu białą farbą akrylową. Następnie, kiedy już farbka wyschła, przystąpiłam do mojej ulubionej czynności, czyli nałożenia pasty strukturalnej przez maskę ;)
Jak już to zrobiłam zostawiłam całą pracę na noc, żeby sobie wyschła. Oczywiście nie trzeba robić tego aż tak drastycznie ;) Można podsuszyć pastę suszarką lub nagrzewnicą. Ja po prostu wykorzystałam porę dnia ;)



Następnego dnia od rana przystąpiłam do dalszych prac. 
Pomalowałam panel "gdzieniegdzie" brokatową pastą strukturalną w kolorze "nefryt". Tak tak, dosłownie pomalowałam, ponieważ nakładałam pastę pędzlem. Świetnie się rozprowadza, kiedy weźmiemy jej mało na pędzel zachowuje się podobnie jak farbka. A po wyschnięciu osiągamy świetny metaliczno połyskliwy efekt, Żałuję, że nie udało mi się go dokładnie pokazać na zdjęciach.


Następnie nakleiłam papiery i zdjęcie w wybranej przeze mnie kompozycji. Gdy już to miałam gotowe, nakleiłam drewniane trybiki i je również pomalowałam pastą strukturalną. Efekt jaki uzyskałam nie podobał mi się, ponieważ cała praca była zbyt ponura, ciemna. Rozjaśniłam trybiki malując je biały splashem i podkolorowałam złotą farbką.
W okolicach trybików rozsypałam trochę złotych mikrokulek.



Teraz już czas na wykończenie. Pracę troszkę ostemplowałam oraz nakleiłam samoprzylepne kryształki. Na koniec nałożyłam perełki w płynie marki Daily Art, które również są w naszych nowościach. Polecam je Wam  z całego serca, świetnie się rozprowadzają, mają super konsystencję, łatwo uzyskać taką wielkość perełki jaką potrzebujemy, po wyschnięciu pięknie błyszczą, są w sporej buteleczce, więc na długo nam starczą. Po prostu mają same zalety :)

Poniżej pełna lista materiałów, których użyłam do wykonania tej ramki (zdjęcia są podlinkowane do produktów w sklepie :)

                   


Pozdrawiam :)



9 komentarzy:

  1. Świetna praca i tyle się na niej "dzieje":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiało się zadziać, bo to praca dla świeżo upieczonego Nastolatka, który nie lubi nudy ;) dziękuję :)

      Usuń
  2. Wspaniała praca. Bardzo pozytywna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki efekt chciałam osiągnąć, więc cieszę się, że tak ją odbierasz :)
      dziękuję :)

      Usuń
  3. Pięknie zatrzymane wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Faktycznie się dzieję ale bardzo dobrze i pięknie się dzieje :)))

    OdpowiedzUsuń