czwartek, 31 grudnia 2015

Album pełen miłości

Witajcie!

Nie wiem jak Wam, ale mi szybko minął ten rok.
Rok pełen niespodzianek, wzruszeń, zdarzeń, których się nie spodziewałam i na które czekałam, wspomnień i przemyśleń. To wszystko buduje historię jedyną i niepowtarzalną, którą warto zapamiętań i zapisać. Jak? Często w postaci zdjęć.

Dziś przygotowałam dla Was bardzo uniwersalny album, choć wykonany jeszcze z papierów UHL Loft Christmas. 




Ramka i serduszko pokryte są mikrokuleczkami i zalane Glossy Accents, dzięki czemu kuleczki nie będą się odklejać.



Wewnątrz jest niewiele ozdób, ale są tagi, na których można zapisać krótkie wspomnienia bądź komentarze do zdjęć.



Jest też odrobina różnych tekturek, na które nałożyłam złoty Splash! Kolor ten świetnie pasuje do tych papierów.




Album jest bardzo uniwersalny, z przewodnią myślą jaką jest miłość, bo czas na miłość trwa przez cały rok, czego Wam życzę w imieniu całego naszego Design Teamu w nadchodzącym 

Nowym 2016 Roku

A do tego jeszcze życzymy Wam:

-  wielu wspaniałych, kreatywnych pomysłów i projektów, 

- mnóstwo energii, 

- ogromu czasu na realizację własnych planów i zamierzeń,

 spełnienia marzeń zarówno tych prywatnych jak i zawodowych, 

- przedsięwzięć zakończonych sukcesem

- zdrowia 

- i oczywiście mnóstwa miłości :)

DT essy-floresy


Pozdrawiam



Materiały:

       
   
 


4 komentarze: