środa, 21 października 2015

Bez kwiatów

Witam!

Jesienne nastroje i barwy zagościły na mojej kartce za sprawą najnowszej kolekcji Galerii Papieru o wdzięcznej nazwie "Najlepsze Życzenia"
W SKLEPIE te papiery dostępne są jako pojedyncze arkusze a na końcu posta macie podlinkowane zdjęcia produktów.

Rzadko robię kartki tego typu ze względów komercyjnych.  Postanowiłam jednak sprawić sobie odrobinę przyjemności
i wykonałam taki mały bałaganik na kwadratowej bazie i nazwałam go sobie careless whisper - tak brzmi tytuł jednej ze starszych piosenek George Michela, której możecie sobie posłuchać w trakcie lektury posta.






Ta kolekcja papierów ma obłędne kolory!!! W sam raz na jesienne projekty.  Papiery są oczywiście dwustronne, mają przecierki i delikatne wzory.



Użyłam tekturki "Jesteś moją gwiazdką". Z pozoru można sądzić, że jest to tekturka ściśle związana z tematyką Bożego Narodzenia - ależ nic bardziej mylnego. Jak widać na załączonym obrazku tekturka jest wielozadaniowa.

Tekturkę potraktowałam medium szklącym, które nadaje jej ładny połysk i uwydatnia kolor tuszu, a także usztywnia tekturkę.
W sumie to bardzo prosty projekt i niskonakładowy.
Do wykonania tej kartki nie są potrzebne wykrojniki i inne bajery. A więc nożyczki w dłoń i przystępujcie do dzieła!




   
Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne inspiracje.




22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Myślę, że to z powodu tych urokliwych papierów GP.

      Usuń
  2. Przepiękna :) To serducho takie przestrzenne i te jesienne kolorki, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosta, delikatna praca ale ma to "coś" w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochlebny komentarz i wizyte na blogu!

      Usuń
  4. świetna , ma pozytywną energię

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, bardzo oryginalna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. zachwycająca a piosenkę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał. Niesamowita praca. Nie mogę się napatrzeć na nią:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Prosta a jakże piękna.

    OdpowiedzUsuń