środa, 12 sierpnia 2015

Gościnna Projektantka - Ela

Witajcie :)

Poznajcie naszą Gościnną Projektantkę - Elę.
To jej praca wygrała nasze pierwsze wyzwanie "Morskie Opowieści"



Ten album w sumie zdobyło jeszcze jedną nagrodę
Przyznacie, że to super osiągnięcie!

*****

Witam!

Na wstępnie chciałabym bardzo podziękować DT za możliwość zaprezentowania się na blogu Essy-Floresy i przedstawienia Wam kilku swoich prac.

Mam na imię Ela a w scrapowym świecie istnieje jako Scrapelka 
https://www.facebook.com/scrapelka
Dokładnie rok temu wyjechałam z Polski wraz ze swoją wielką pasją jaką jest tworzenie. 
Mam tysiąc pomysłów na minutę, rzadko kiedy zabieram się za coś od początku do końca. 
Scrapbookingiem zajmuję się od około 3 lat. Swoją przygodę zaczęłam od tworzenia głównie kartek, 
ale bardzo szybko zaczęłam doceniać również inne techniki. Myślę, że nie mogłabym zaszufladkować się w konkretnym stylu. 
Tworzę kartki, ale od dłuższego czasu uwielbiam eksperymentować. 
Bardzo lubię nadawać różnym przedmiotom tzw. drugie życie. 
Chlapanie, psikanie i ogólne bałaganiarstwo mediowe to coś, co również skradło moje serce. 
Od jakiegoś czasu również wielką przyjemność sprawiają mi albumy. Do tej pory powstało ich niewiele aczkolwiek właśnie dzięki jednemu z nich mogę tu dziś gościć. 
No i nie mogę nie wspomnieć również o kwiatach…ich tworzenie sprawia mi mnóstwo przyjemności. 
Co jeszcze uwielbiam w scrapowym świecie? Podziwianie! 
Zdecydowanie mogę nazwać to moim hobby J 
Nieustannie przeglądam wirtualne półki z cudownymi pracami, zarówno tymi mediowymi – bałaganiarskimi jak również tymi prostymi i eleganckimi. Wasze blogi i galerie to raj dla moich oczu. 
Przedstawiam również kilka swoich prac:










Jeśli chodzi o moje odczucia po tym jak okazało się, że wygrałam? 
Białe Kruczki w pierwszym wyzwaniu zaskoczyły mnie ogromnie, 
ale wierzyłam bardzo w prace, która stworzyłam. 
To pewnego rodzaju przełamanie się ponieważ tworzę od około 3 lat aczkolwiek na samym początku scrapowy światek chyba chciał mnie bardzo do tego zniechęcić, ale nie dałam się. 
Mój totalny brak wiedzy w niczym mi nie przeszkodził, napisałabym tak "tworzę sobie sama, bez zasad, bez ograniczeń" - dużo oglądam, czytam, inspiruje się, uwielbiam tutoriale z różnych technik. Wygrane wyzwanie w Essach zaskoczyło mnie ogromnie w największym stopniu ze względu na fakt, że pracę w takim stylu tworzyłam po raz pierwszy. 
W wyzwaniu uczestniczyło dużo pięknych prac i prawdę mówiąc sama obstawiałam jedna z genialnych mediowych prac. Wielkiej radości z wygranych nie dało się nie zauważyć na moim fp:) Trzeciej wygranej w Retro Kraft Shop towarzyszyły podobne uczucia. Zespół, ktory podziwiam za piękne prace retro, prace mediowe postanowił wyróżnić mój skromny mini albumik. Podsumowując - lepszego tygodnia pod względem scrapowym nie mogłam sobie wymarzyć:)
Na zakończenie jeszcze raz dziękuję za wspaniałą gościnę.

Ela - Scrapelka




10 komentarzy:

  1. Szczere gratulacje, praca warta wyróżnień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace Elu:) Dla mnie cudny jest pomysł na wianek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu cudownie że mogłyśmy Ciebie poznać :) W imieniu mojego całego niesamowitego DT jeszcze raz Ci gratulujemy :) i zapraszamy na kolejne szalone wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję, prace są śliczne, zwłaszcza pierwsza bardzo mi się podoba i recyclingowy pędzelek-cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace! Wspaniałe pomysły!
    Jestem pod wrażeniem Twojej kreatywności!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo bardzo bardzo!!! dziękuję za tak cudowne słowa :) czuję się chyba zobowiązana do stworzenia własnego bloga ;) pierwszy banerek gościnnej projektantki <3 dla mnie - ogrooomnie wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie śliczne i pomysłowe :) Brawa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie skomponowane praca

    OdpowiedzUsuń