piątek, 26 czerwca 2015

Powitanie

Witam serdecznie :)

 Jest mi niezmiernie miło dołączyć do niesamowitego 
twórczego zespołu Essy-Floressy. 
Nawet nie wiecie jak się cieszę :)

Pokaże Wam mój świat magii  widziany oczyma wyobraźni, 
która zawsze nie zna granic.
Bardzo lubię mieszać techniki rękodzielnicze, 
dzięki czemu postaram się Was czymś zaskoczyć.
         
Nazywam się Marta Borowska można znaleźć mnie na blogu inspiracjemarty.blogspot.com 
oraz na Facebook : www.facebook.com/InspiracjeMarty
Decoupage zajęłam się 4 lata temu  …., 
jednak Cardmakig od 2 lat pochłonął mnie niesamowicie.
 A od kilku miesięcy poznaje możliwości promarkerów, 
które przy kartkach uskrzydlają je. 
Lubię poznawać nowe techniki jak i możliwości. 
Zatem zarówno ja jak i Wy będziecie mogli 
dużo nauczyć się od moich zdolnych koleżanek 
z działu twórczego. 

Poniżej kilka moich ulubionych prac:

Dla Zuzi....


Na imieniny.... urodziny....


Na Dzień Taty


Na wesoło i radośnie ....letnia pora to tylko truskawki :)

                        
I moje ulubione świąteczne boxy: 


A tu sanie :) 



Domeczek.....






Na końcu wielkie PODZIĘKOWANIA dla szefowej Lidii,
która zaufała i dała możliwość rozwoju mi 
i moim koleżankom. 
Mam nadzieję, że współpraca będzie bardzo owocna,
a z dziewczynami stworzymy niesamowite projekty.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam

Marta



5 komentarzy:

  1. Witaj Marto. Pięknie tu Ciebie. Ślicznie kolorujesz. Już się nie mogę doczekać pierwszej inspiracji. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję jeszcze raz i powodzenia w nowej roli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazję oglądać Twoje prace na różnych wyzwaniach i za każdym razem są piękne i pomysłowe :) Cudeńka.

    OdpowiedzUsuń